Pekáreň u Praclíka

Started by Juri, 01. September 2019, 22:36:47

« predchádzajúce - ďalšie »

Juri

Ahojte, predstavujem Vám najnovší MOC "Pekáreň u Praclíka", ktorá tematicky zapadá do môjho predošlého MOCu Vinárstvo. Fantasy scénka obsahuje domček-pekáreň, kde sa pečie aj vonku a pocestní sa môžu ponúknuť čerstvými pochúťkami. Okolie dopĺňa strom v rozkvete a malé jazierko.   
Nie som dobrý fotograf, takže fotky sú aké sú, dúfam že na najbližšej výstave, budete MOC mať možnosť vidieť aj na živo.

matej

Fíha!! Tak toto už áno! Veľmi sa mi to páči!
Najviac ma však zaujali figúrky! ;) :D

Jammo

Buďo

Peknučké  (y) ,ako z rozprávky   :)

duroduro

MiKeL

Je to pekne, ale ten biely strom je ako past na oku >:D Ale to platno v pozadi je fajn, vyzera to ako domcek pod skalou ;)

martinn

Je to krásne, nebyť bieleho stromu a názvu "fantasy" tak je to úplne parádne :-)

kamil

Pekna stavba  (y)
Biely strom vadi aj mne. Kedze je to strom v rozkvete, tak mu vyskusaj dat zelene listy a na ne biele kvietky (pripadne aj inu farbu) - mohlo by to tak vyzerat lepsie.

Buďo

Mne vôbec nepríde ,ten biely stom rušivý . Bo prvé čo ma napadlo , je že sa jedná o rozkvitnutú čerešňu .
Čerešne i väčšina kôstkovín najprv kvitne , až potom má listy  :oldman:

muffin

Suhlasim s Budom, biely strom nevadi, takto byvaju na jar rozkvitnute ceresne. Paci sa mi to mnozstvo detailov a struktur - 50 odtienov modrej na fasade, skridle, kombinacia viacerych technik na chodnicku, jazierko... (y)

MiKeL

Tak takto ceresne rozkvitnute nebyvaju. Aspon nie vo svete, v ktorom zijem ;) Toto je vyslovene zasnezeny strom.

Juri

Vdaka za komenty  ;). Ten strom je celkom kontroverzny  >:D. Nechcel som ho robit zeleny, aj ked takto moze pripominat zasnezeny strom. Skusil by som korunu spravit zo stoniek, pospajanych kvetinkami.

sylmer