Autor Téma: NÁPADY a RIEŠENIA: Podvozky áut, zatáčanie, odpruženie, pohon...  (Prečítané 5384 krát)

Odhlásený Seebo

  • Príspevkov: 61
Seebo, tým nápadom myslíš riadenie cez pneu piest ?
Nie tým nápadom myslím riadenie cez mechanický piest. pneumatika je veľmi gumená na to.

Odhlásený Tatrovak

  • Príspevkov: 79
Nechcem ťa odrádzať od inovovania , rozhodne to vyskúšaj, tak či tak získaš nové skúsenosti, ale osobne si myslím že sa snažíš spraviť zložito niečo čo sa dá spraviť aj jednoducho , pokiaľ umiestníš lineárny aktuátor priamo na poloos budeš musieť nejako vyriešiť ako priviesť k tomu aktuátoru krútiaci moment od motora riadenie čo bude komplikované, obvzlášť keď si uvedomíš že každá poloos musí mať svoj aktuátor. Ďalšia vec je že malé lineárne aktuátory (predpokladám že by si chcel použiť tie) už pod relatívne malou záťažou začínajú preskakovať , a keby už nič viac tak riadenie cez lineárne aktuátory bude pomalé.

Odhlásený Seebo

  • Príspevkov: 61
áno to si ja všetko uvedomujem a mňa zaujíma či to bude fungovať.

Odhlásený janicko

  • Príspevkov: 328
  • Petržalka
Prve co mi napadlo pri pohlade na tu fotku, riesit riadenie ako na skutocnej tatre, s dlhymi tycami riadenia a kulisou za kabinou.
kachna si nevybera

Odhlásený Seebo

  • Príspevkov: 61
Môj návrh vizerá asi nejako takto tréba to ešte doladiť kôli vysokým vôľam ale inak tento návrh má nulový výkyv kolesa do strán keď pruží.

Odhlásený Tatrovak

  • Príspevkov: 79
Rozhodne je to zaujímavá konštrukcia , pohon tých lineárnych aktuátorov si vyriešil naozaj elegantne, budem zvedavý ako to ďalej rozvinieš.

Odhlásený Paliason

  • Príspevkov: 999
Nápad dobrý Seebo. Či to bude spolahlivé, presné a čo to bude robiť pri záťaži, ukáže až prax. Takto vo vzduchu naprázdno fungovalo veľa mojich nápadov, a potom pod váhou z toho bol úplný debakel  :))

Odhlásený Seebo

  • Príspevkov: 61
Aktuátor má neskutočnú vôľu. Další nápad? ;D ;D

Odhlásený Tatrovak

  • Príspevkov: 79
Treba sa zmieriť s tým že lego má svoje limity , a napodobňovaním systému riadenia Tatry 813 alebo 815 sa dostaneš na tie lymity až príliš rýchlo, ver mi že kedysi keď sa začala moja mánia do tatroviek tak som sa dlho pokúšal také riadenie spraviť, a bohužial realita je taká, že to nikdy nebude lepšie ako klasika hrebeň. Aspoň teda čo sa týka funkčnosti.