Autor Téma: It's Blender time  (Prečítané 3207 krát)

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1990
    • Moja zbierka
It's Blender time
« : 14. Október 2012, 20:49:38 »
Tak som konvertoval na konkurecnu vieru a z Povrayu presiel na Blender. Rychlejsie sa vyvijajuci najstroj, ktory navyse umoznuje plnohodnotne narabanie so scenou - kamery, svetla, animacie, co s povrayom nebolo mozne a boli potrebne dalsie casto nedokonale nastroje.

Prikladam kvazi prvu, zatial chabu ukazku. Este bude treba popracovat, napr. priesvitne diely :)

Pre zaujimavost (a porovnanie) - cas renderovania full hd 1920x1080 na MacBook Pro Retina (8GB RAM, 2.3GHz core i7, nvidia GT650M, OSX 10.8 ) to bolo nieco cez 20 minut, na hp notebooku (4GB ram, 2.53GHz core 2 duo, win 7 64bit) je akurat renderovanie tesne za polovicou v case 1h 18m, takze vysledny cas odhadujem na asi 2h 20m. (cize o 2h dlhsie :) )

EDIT: presny odhad :) finalny cas 2:20:24.96
« Posledná zmena: 14. Október 2012, 21:44:14 od MiKeL »

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 4649
    • Moja zbierka
Re: It's Blender time
« Odpoveď #1 : 14. Október 2012, 22:35:03 »
Si mal dat biele pozadie, takto to moc splyva. Ale inak kvalitka!

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1990
    • Moja zbierka
Re: It's Blender time
« Odpoveď #2 : 15. Október 2012, 11:32:02 »
jj, tiez ma to napadlo az ked som to sem dal :)

ved budem s tym pokracovat. toto bolo tak narychlo trochu. teraz chcem tie transparetne veci poriesit. Sice tam je priesvitny material, ale zjavne je zly :)

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1990
    • Moja zbierka
Re: It's Blender time
« Odpoveď #3 : 28. December 2012, 22:29:15 »
Taka rychlofka


Odhlásený votrelec

  • Príspevkov: 12
Re: It's Blender time
« Odpoveď #4 : 29. December 2012, 09:58:45 »
Paci sa mi to, len este treba upravit aby pneumatiky nevyzerali ako zo skla a este chyba transparency na prednom skle.

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1990
    • Moja zbierka
Re: It's Blender time
« Odpoveď #5 : 30. December 2012, 13:59:33 »
kolesa su cele zle. je to neoficialny diel a importlo mi ho totalne zle. plus zatial import nezvlada ine materialy ako plast :) co sa predneho skla tyka, ono je priesvitne, ale zjavne slabo. Farby su momentalne brane z LDConfig.ldr, takze ako to chlapci z ldrawu ukuchtili, tak to je. Cierna je tiez dost podivna.

musim si uz najst cas (a hlavne chut) dalej zdokonalovat import script.