Ja by som to nepodceňoval a už vôbec neurčoval podľa našich končin.
Zbežným pozretím FB má oficiálna Disney Wall-E stránka cca 8.8M likes a príspevky o LEGO sete boli s 14/18k v top 3 minimálne daného mesiaca. To je cielená reklama na hodne veľkej skupine.
Na porovnanie LEGO page má 10.5M čo nie je až taký veĺký rozdiel. Síce sa jedná skôr o AFOL a TFOL, ale aj cieľovka iných Ideas spadá viac tam ako pre KFOL, takže dá sa to porovnávať.
Dr. Who tam má síce len 5M fans, ale to je viac ako GB či všetky TBBT dokopy. A tá základňa je tam dosť veľká. Alebo iný príklad, v Humble Bundle bývajú baliky komiksom, uplne prvý zarobil najviac 1.2M USD, za ním je druhý s 600k USD, oba s mixom rôznych diel. No a tretia priečka je pre balík s Dr.Who komiksami a ten dal 560k, čo je o dosť viacej ako 375k u Star Wars komiksov.
Takže si dovolím tvrdiť, že cieľová základňa je tam pre oba, dokonca väčšia ako čisto AFOL projekty. Už len musia nastaviť koľko toho vyrobiť aby sa to predalo a na tom zarobili ... a tom to celé je
