Autor Téma: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku  (Prečítané 1117 krát)

Odhlásený killco

  • Príspevkov: 349
    • Brickset
Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« : 01. Január 2017, 12:45:39 »
Isto si už viacerý z vás všimli túto novú appku na BL. Nenašiel som tu však zatiaľ žiadnu tému ohľadom tohoto. Ak to už niekto testoval privítal by som vaše postrehy, prípadne porovania s LDD a pod.

Odhlásený STARHAWK

  • Príspevkov: 1077
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #1 : 01. Január 2017, 14:44:37 »
len som to nainstaloval. Pre Elanor potrebujem neco na vyrtual duplo stavanie a LDD to nevie. Toto ma zatial par duplo elementov v kniznici, musim sa s tym ale naucit najskor robit. Prve dojmy ale su ze je to pomale

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1927
    • Moja zbierka
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #2 : 01. Január 2017, 16:40:27 »
Taktiez som to zatial len skusil nainstalovat a po neuspechu s otvorenim ldraw suboru som na to uz zabudol. Jedine pozitivum toho zatial vidim to, ze vie ponuknut diely iba v existujucich farbach, co mlcad nevie, ale inac zatial nevidim dovod to menit. Oproti ldd netusim, to nepouzivam.

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 4311
    • Moja zbierka
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #3 : 26. November 2018, 14:43:42 »
Tento soft je inak na rozdiel od ML-CADu, alebo LDD dost narocny na HW. Zaujimalo by ma teda, ci to chce rychlejsi procik, alebo kupit graficku kartu? Vie niekto poradit? Nejde mi ani o ten soft ako taky (pracovat v nom neplanujem), ale o renderovanie cezen.

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1927
    • Moja zbierka
Re: Stud.io - nástroj priamo od Bricklinku
« Odpoveď #4 : 27. November 2018, 09:12:34 »
Tento soft je inak na rozdiel od ML-CADu, alebo LDD dost narocny na HW. Zaujimalo by ma teda, ci to chce rychlejsi procik, alebo kupit graficku kartu? Vie niekto poradit? Nejde mi ani o ten soft ako taky (pracovat v nom neplanujem), ale o renderovanie cezen.

Podla tohoto https://forums.ldraw.org/thread-22940.html je na vyber na renderovanie bud POV-Ray alebo Eyesight (Blender) engine. Povray nevie vyuzivat GPU, cize ak chces pouzivat prevazne ten, tak lepsie CPU. Ak chces naopak pouzivat viac Eyesight, tak potom urcite grafiku, ktora podporuje CUDA.