Autor Téma: Kvalita pošty  (Prečítané 17871 krát)

Odhlásený matt251

  • Príspevkov: 796
  • Drevo a plast to je moje :-)
    • BRICKLANDIA
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #30 : 13. Apríl 2015, 23:13:50 »
už sa mi to stalo 2x a niekoľko krát som musel obvolávať a mailovať, aby som sa dopátral, kde to skončilo :-(

Martinn, balicek sa vratil preto lebo si mi zle napisal PCS, tusim si prehodil cislice. Ale tu vidim chybu zo strany posty...resp neochotu
Ak uvediem kompletnu adresu napr:

Za zahradami 35
94072 Kocurkovo


Myslim ze by malo byt jedno ci je pcs  94072 alebo 94027...Je zrejma ulica a aj mesto. Vsak ked sa divam na obalku ako postar vidim napisane ake je mesto a tam to poslem...Zasielka ti prisla, bola ulozena na poste ale kvoli zamene dvoch cisiel ju hned obratili naspat. Vsak sakra, precitam ulicu a vidim nie? a dorucim to. Ziadne mesto nema snad dve rovnake ulice. Aspon na SR snad nie.




Ja som teraz stresoval kvoli Townplanu z francuzka:
Na francuzkom sledovani zasielok je uvedene " zasielka nemoze byt dorucena, je odoslana naspat odosielatelovi"
Mal som velke stresy ze co sa deje. Hned som pisal predajcovi, odfotil mi podaci listok, vsetko sedelo...volal som na SP, ziadnu zasielku neevidovali...Myslim som ze sa jedna o chaosenie pocas sviatkov. Nastastie som mal pravdu a balicek mi dorucili DPD-ckari. Lenze doteraz na FR sledovani stoji ze zasielka nemoze byt dorucena. a pritom je tyzden doma.



Odhlásený Aki

  • Príspevkov: 130
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #31 : 14. Apríl 2015, 10:03:41 »
Hej, chýbajúce telefónne čislo znamená, že sa neunúvajú ísť ani na tú adresu. Raz som to musel reklamovať aj s predajcom, keďže balík šiel až naspäť. Naštastie on to čislo tam dal, takže mu vrátili peniaze a poslal znova.
Chceš říct, že oni neumí doručit zásilku pokud nemají telefonní číslo adresáta?  :o :o


Myslim ze by malo byt jedno ci je pcs  94072 alebo 94027...Je zrejma ulica a aj mesto. Vsak ked sa divam na obalku ako postar vidim napisane ake je mesto a tam to poslem...Zasielka ti prisla, bola ulozena na poste ale kvoli zamene dvoch cisiel ju hned obratili naspat. Vsak sakra, precitam ulicu a vidim nie? a dorucim to. Ziadne mesto nema snad dve rovnake ulice. Aspon na SR snad nie.

Nevím jak slovenská pošta, ale u české by to zaručeně problém byl. PSČ je totiž adresa prvního řádu. Tedy ty písmenka nečte nikdo, zato PSČ čte jak stroj, tak třídiči ve všech stupních přepravy až dokud se to nedostane na konečnou poštu. Teprve doručovatel si přečte adresu a jméno. Pokud zjistí že je to na špatné poště (obci), pošle to zpět na třídírnu vyššího typu. Ovšem stačí aby neopravil za správné číslo (stačí aby si řekl, že to není jeho práce) a zásilka chodí neustále dokola, dokud to někoho nenaštve a nenapíše tam buď správné číslo, nebo neodešle zpět odesílateli jako zásilku se špatnou adresou (což je jednodušší než něco hledat). Z vlastní zkušenosti vím, že spolehlivější je tam nenapsat žádné PSČ, než špatné (ale to s výjimkou malých obcí se stejným jménem - to je pak taky peklo).
« Posledná zmena: 14. Apríl 2015, 10:32:59 od Administrator »

Odhlásený matt251

  • Príspevkov: 796
  • Drevo a plast to je moje :-)
    • BRICKLANDIA
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #32 : 14. Apríl 2015, 10:43:56 »
Nevím jak slovenská pošta, ale u české by to zaručeně problém byl. PSČ je totiž adresa prvního řádu. Tedy ty písmenka nečte nikdo, zato PSČ čte jak stroj, tka třídiči ve všech stupních přepravy až dokud se to nedostane na konečnou poštu.

Skutocne nechcem zavadzat a hadat sa ako funguje triedenie u nas. No podla mojich info stroj triedi len tenke zasielky urcene do stroja. Akonahle je to hrubsie, napr bublinkova obala, bere sa to ako nestandartna zasielka a to sa triedi rucne. Ako to funguje dalej je cisto zahada.
Pamatam sa ze vtedy martinnova zasielka bola
"zasielka ulozena na poste č. X v BA" v nejakom case a o 5min sa zmenil status na
"Zasielka neprevzata v odbernej lehote"
Na druhy den som zasielku prevzal s velkou nalepkou tušim "adresat neznamy".
Pokial teda sa riadia podla PSC (ktore bolo absolutne nespravnea a nepriliehalo ziadnej ulici v BA), nechapem ako to mohlo vobec do BA prist, byt ulozene na prislusnej poste.
Ale ako pises "stačí aby si řekl, že to není jeho práce". Lahsie je tu zasielku vratit ako si dat namahu...vid aj nasich slovenskych kurierov  ;) Takato neochota je zial v kazdom odvetví....

Odhlásený Aki

  • Príspevkov: 130
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #33 : 14. Apríl 2015, 11:09:08 »
V Čechii jsou automaty i na třídění balíků, ale tak jako tak vždy byla snaha aby zaměstnanci třídíren nečetli celou adresu, ale jen to PSČ a moc se nezdržovali. Přesto se ale kmenoví zaměstnanci musí učit jména obcí a příslušné PSČ.

nechapem ako to mohlo vobec do BA prist, byt ulozene na prislusnej poste.

To už je pak o tom, že zásilka narazila na nějakého kvalitního zaměstnance a ten to poslal kam odesílatel chtěl aby to došlo.


Ale ako pises "stačí aby si řekl, že to není jeho práce". Lahsie je tu zasielku vratit ako si dat namahu...vid aj nasich slovenskych kurierov  ;) Takato neochota je zial v kazdom odvetví....
A speciálně v tomto odvětví to bude horší a horší. Kmenoví zaměstnanci se propouštějí a práci pak vykonávají brigádníci, nebo zaměstnanci pracovních agentur. Že tím jde kvalita dolů musí být jasné každému žákovi základní školy. Hlavní je udělat to levněji a službu ideálně zdražit.  O0 Ovšem také musím říct, že počty zásilek ze kterých pošty žili se neustále snižují a tak všichni hledají kde ušetřit. Je to takový začarovaný kruh.
« Posledná zmena: 14. Apríl 2015, 11:11:15 od Aki »

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 2533
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #34 : 14. Apríl 2015, 11:59:51 »
Chceš říct, že oni neumí doručit zásilku pokud nemají telefonní číslo adresáta?  :o :o
No nestalo sa mi to len raz, len nedávno zas iná kuriérska služba - pozerám tracking, že ráno bolo pripravené k rozvozu a neprišlo stým, že adresát nezastihnutý. Tak tam volám, keďže niekto bol okrem venčenia psa doma celý deň a povedali mi, že bez telefónneho kontaktu to kuriér ani nenaložil. že oni niesú pošta, do brány nechodia a lístočky nenechávajú.

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1973
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #35 : 14. Apríl 2015, 12:39:46 »
Chceš říct, že oni neumí doručit zásilku pokud nemají telefonní číslo adresáta?  :o :o

Pre kurierske sluzby (UPS, DHL a spol) to tak bolo pred par rokmi. Nebolo cislo, automaticky oznacili ako adresat neznamy/prestahovany, na mesiac ulozili u seba a ked sa nikto neozval, posielali naspat. Teraz sa to uz tusim zlepsilo, uz aspon listok nehaju. Posta viac menej vzdy nehala listok, ked som nebol doma a nezmestilo sa do schranky.

S postou sa mi raz stalo, ze dosli dve zasielky takmer naraz, dostal som jeden listok, siel som prevziat a oni mi dali tu druhu zasielku. A potom som cakal na dalsi listok, cakal a nic. Tak som siel na postu a tam to nastastie nasli a dali mi aj bez listka.

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1973
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #36 : 14. Apríl 2015, 12:40:37 »
No nestalo sa mi to len raz, len nedávno zas iná kuriérska služba - pozerám tracking, že ráno bolo pripravené k rozvozu a neprišlo stým, že adresát nezastihnutý. Tak tam volám, keďže niekto bol okrem venčenia psa doma celý deň a povedali mi, že bez telefónneho kontaktu to kuriér ani nenaložil. že oni niesú pošta, do brány nechodia a lístočky nenechávajú.

Aka to bola spolocnost? DPD isteho casu nehavali listocky, ale mozno uz aj oni s tym skoncili.

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 2533
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #37 : 14. Apríl 2015, 13:15:07 »
Aka to bola spolocnost? DPD isteho casu nehavali listocky, ale mozno uz aj oni s tym skoncili.
Hah, to keby som si pamätal. To bolo tak pred rokom. Viem, že DPD aj GLS mi nedoručili po jednej zásielke a šiel som do ich skladov, ale ktorá to bola ...

Odhlásený janicko

  • Príspevkov: 322
  • Petržalka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #38 : 26. September 2016, 22:39:28 »
Dnes som sa zacal zaujimat preco moje objednane balicky po troch tyzdnoch stale nemam doma. Napisal som si podacie cisla a ako prve som zavolal sl. postu. tam mi vedeli povedat tolko, ze oni ich nedorucuju, ale ze jeden z nich uz je na ceste nazad, z dovodu neuplnej adresy. Asi viete, aka je na bricklinku "neuplna" adresa. Nasledovala vyse hodina telefonatov a detektivovania po vsetkych moznych aj nemoznych dorucovacich sluzbach, az konecne v dpd rozlustili ze tie balicky budu mat oni. Teda vlastne ten prvy uz nemaju a ten druhy je este stale po dvoch tyzdnoch vo francuzsku. Lenze ked mi baba to telefonu povedala, ze mi to nevedeli dorucit, lebo tam chyba telefonicky kontakt a poslali to nazad, som si myslel ze ma klepne, to je snad zly sen toto. Ich to mrzi lenze budem to ja kto si znovu zaplati 12,50 postovne. Vraj - ved to platil odosielatel! <> 1 Tak som nadiktoval moj telefon a musim teraz cihat kedy ten balik pride a vybavit znovuodoslanie toho prveho.
Plynie z toho jedno poucenie. Uvadzat telefon pri kazdej objednavke. A vlastne aj druhe. Od dpd co najdalej.
kachna si nevybera

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 4533
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #39 : 26. September 2016, 22:48:20 »
BL ma strasne na hovno tu adresu! A neda sa to nijak upravit! Uz som to spominal v teme BL. Ale dorucovaciu sluzbu si nenavyberas. Mne napriklad DPD nikdy nedorucuje. Vacsinou Slov. Posta a DHL. A ked aj kurier DHL nemal na baliku moje cislo, tak si ho vraj zistil. ;)

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 2533
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #40 : 26. September 2016, 23:34:27 »
Ja mám na pošte elektronické ohlasovanie zásielky a zatiaľ klop-klop to funguje.

Ale do skladu DPD a hlavne PPL som sa už musel prejsť po zásielky.

Odhlásený bedo

  • Príspevkov: 559
  • May the EMPEROR be with You
    • moj skromny batalion :
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #41 : 27. September 2016, 07:04:03 »
Co sa tyka tych adries uplne suhlasim, ja som mal teraz tiez nemale nervy ked mi z nemecka isiel balik a chalan to poslal "dorucovacou sluzbou" mna az po tom ako ubehol ten tyzdnik napadlo ze a kuva co ak je to na DPD a oni sa mi nedovolali lebo nemaju cislo (nastastie to slo ces sl. postu) . Ale napriklad dalsia vec - vie niekto ako fungue to "zmenit adresu" pri poslednom kroku BL objednavky ?? ja som to meni menil a potvrdzoval a velky prd sa stal, navyše som si isty že si nemozes adresu zmenit zo štatude mas tu prvu co je uplne absurdne

Odhlásený janicko

  • Príspevkov: 322
  • Petržalka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #42 : 27. September 2016, 07:26:58 »
Praveze ta adresa je najmensi problem. To je asi pre... no, nebudem to rozoberat ale asi kazdy vie ze bratislava je v bratislavskom kraji.
Uz som si zvykol ze si chodim na postu so zltym listkom, aj ked bola zaplatena doporucene. Nevadi mi ze musim ist na opacny koniec mesta ked ma nieco pre mna dhl. Ale vadi mi, ked poslu analfabetneho sofera ktory mi nevie napisat listok ktory hodi do schranky alebo prilepi na dvere, necha u suseda dole v kadernictve... Si mam vycucat z prsta ze pre mna nieco ma? A ked nemam telefon? To si ho mam kupit a oni mi ten balik cez neho poslu?  Chyba je jednoznacne na ich strane, zhrabli prachy za to ze to dorucia a nie za to ze nedorucia. Ked raz maju zmluvy so zahranicnymi dorucovacimi spolocnostami, maju od nich vyzadovat kompletne udaje, ked tam ten tel. potrebuju tak to maju krva oznamit, lenze oni evidentne preberaju (podla nich) nedorucitelne zasielky. Este tam bude cirkus ked si pojdem pre baliky a mozno ostane ktosi bez usi
kachna si nevybera

Odhlásený bedo

  • Príspevkov: 559
  • May the EMPEROR be with You
    • moj skromny batalion :
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #43 : 27. September 2016, 07:33:16 »
Treba im poriaden vynadat, moj tatko si z Anglicka objednaval tesniace kružky na auto (nie lacne) a pani postarka to hodila na nas dvor - rovno nasmu psovy  :P , potom bol bordel na 3 postach a odvtedy dorucuju ukazkovo  8)

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 1973
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #44 : 27. September 2016, 08:07:19 »
Od mojej prvej skusenosti s parcelovymi sluzbami uz pisem tel.c. snad vsade, kde sa da. Ale co na tom, ked to ti predajcovia aj tak casto na balik, aj napriek mojim spravam im, nedaju. Chvilu po tejto prvej skusenosti sa mi stalo, ze som si objednal z talianska, typokovi som poslal spravu, nech prida do adresy t.c., ale on si to neprecital. Po ostrejsej vymene nazorov s nim nakoniec siel na postu podat reklamaciu, kde mu dali odpoved, ze u nas to dorucuje dhl alebo ups, uz neviem presne a ked som tam zavolal, tak mi ten balik hned nasli a dorucili. DHL tusim malo kedysi moznost registovat sa u nich a k adrese priradit t.c., ale ci je to stale a ci to maju aj ine sluzby netusim. Ale je to chore, ze to nedorucia, ked nemaju t.c. aj napriek tomu, ze adresa je spravna.