Autor Téma: Kvalita pošty  (Prečítané 17868 krát)

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 4533
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #120 : 07. December 2018, 17:59:18 »
Mam vsetko co si napisal, 10 minut tam volam, stale len operatori su obsadeni a vyhrava muzika! :( A 3 moznost ani nebola. Len 1 slopvensky, 2 anglicky.

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 2533
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #121 : 07. December 2018, 18:10:03 »
no až po zvolení jazyka 3. možnost, alebo 2., ale jednoducho ide o to že nesmieš volať na tých čo riešia rozvoz, tým že je to zo zahraničia ta prepnú na to "posielanie do zahraničia", nehladaj v tom logiku.

Ale teda ide to cez EuroDIS, hej ? no tak veľa štastia  >:D aj keď, ak je to už na SK tak ho aspoň trocha máš  :))

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 4533
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #122 : 07. December 2018, 18:25:28 »
Ano, Eurodis mi vygeneroval jeho cislo, tak asi ano. A PostNL ked som klikol na tracking by partner hodilo na nich.

Prihlásený Praetor

  • Príspevkov: 499
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #123 : 07. December 2018, 23:11:31 »
Ja som svoju skúsenosť opísal v mojom príspevku a dopátrať som sa tiež nevedel ničoho a ani ten čo to posielal nevedel zistiť kde to bolo...
Snáď do pravoslavnych vianoc sa to objaví... Mne to doniesla poštárka slovenskej pošty...

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 4533
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #124 : 10. December 2018, 09:12:34 »
Ok, dik za pomoc papluh. Bez toho by som asi nezistil, ze je to v intime. Stalo sa mi to iste, co Morandimu - holandska posta pretransformovala do digitalnej formy moje tel.c. na exponencialne cislo, ktore potom bolo na obalke. Kurier sa teda nevedel dovolat. Preco ale nezazvonil na zvonceku je mi zahada. Teraz si zapisali moje tel.c. a zajtra mi to dorucia. Ale z Holandska uz asi neobjednavam!

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 2533
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #125 : 10. December 2018, 12:16:08 »
super.
Nenadarmo ta medzinárodná preprava používaná PostNL má takéto hodnotenie "Bad      95%"   >:D
https://www.trustpilot.com/review/eurodis.com

Inak nezavrhoval by som Holandsko, len ich poštu. A podľa skúsenosti Praetor-a je možné že henten EuroDIS používajú len na väčšie veci.

Mňa naštval ten Blizzard, keď som riešil kde je zaseknutá náhradná dodávka tak chlapík že "skús zavolať DPD" a ja na to, že "počkať, vy používate DPD, ja som zaplatil príplatok za kuriéra a ide mi to druhý krát poštou ?" a on že sorry, pre niektoré krajiny to asi ide tak. No a vrátil ten príplatok za kuriéra...   Ja neviem či ich DPD ignoruje Slovensko, alebo to stojí viacej alebo čo.

Ale snáď majú v Holandsku aj iných kuriérov a nielen poštu. Tak možno dopredu si zistiť čím posielajú a vedia poslať.
« Posledná zmena: 10. December 2018, 12:27:02 od papluh »

Prihlásený Praetor

  • Príspevkov: 499
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #126 : 10. December 2018, 20:27:47 »
Ja som už presedlal na Francúzsko a je to lacnejšie, rýchle a bez komplikácií s otváraním a kontrolami...
Pred týždňom som dostal zásielku do troch dní od zaplatenia, to nezvláda v poslednom čase ani naša pošta...
PS: Manželka čaká na zásielku čo jej posielala jedna pani z bazosa už druhý týždeň a nič... Keďže bola nadrozmerna tak jej nechala pani poštárka žltý lístok v schránke a keď po troch dňoch išla po to tak zistila, že to už na pošte nie je a nevedeli sa dopátrať, kde to je až keď jej tá pani poslala foto že sa jej to vrátilo a s tým šla na poštu zrušiť hľadanie, keďže na to ani neprišli... Dala žiadosť o reklamáciu že to neulozili na 18 dní, ale hneď vrátili a má čakať na vybavenie do 30 dní... A keď to tá pani pošle ešte raz, tak jej na základe tej reklamácie preplatia to druhé poštovné do neviem koľkých dní... Samozrejme to nemôže poslať kým to oni nevyriešia a nezistia komu to vraj zosobnia- kto z ich zamestnancov pochybil... Ja som nevedel či sa mám smiať alebo plakať keď mi vysvetľovala ako funguje tá "inštitúcia"  ::)

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 4533
    • Moja zbierka
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #127 : 15. December 2018, 12:23:21 »
Teraz si zapisali moje tel.c. a zajtra mi to dorucia.

No houno, houno zlata rypka! V utorok cakam, cakam a nic. Tak som tam cez obed volal a sa cudovali, ze mi to nedoniesol. Tak baba vravi, ze zisti kde to je a zavola mi. Samozrejme nik mi nevolal, tak o par hodin poobede som tam volal zasa. Dvihla ina baba, tak zas vysvetlujem co a ako, ze tam uz volam jak debil kazdy den 3x. Tak ma prepla na tu co mi povedala ze mi zavola. Tak ta podrazdene, ze nic nezistila, a preto nevola. Ze ani sklad, ani kurieri to nemaju a asi sa to stratilo. Normalne takto mi to povedala. Uz ani neviem, ako som ten hovor v zufalstve a frustracii ukoncil. Vecer sa na trackingu objavilo, ze som bol nezastihnutelny! To som myslel, ze im to tam pojdem rozmlatit. V stredu rano tam volam, tak baba ze ano, maju to, ale ze to ma novy mlady kurier, ktory to od pondelka nosi v dodavke! A ze ci si teda chcem prist osobne preto, alebo to da na urgentne dorucenie. Vravim, ze uz fakt neviem teda - tak ale ze nech to da na urgent. Cakam do obeda - nikde nic. Volam teda uz fakt nasraty zasa tam, tak mi dala cislo na kuriera (u nich to funguje tak, ze kurier ma cislo na vas, ale nazad sa neda dovolat na ich sluzobny mobil. Dala mi teda jeho sukromny mobil) a volam mu, kde v prdeli je. Ten debil nevedel kde je moja adresa a zrejme nemal ani mentalnu vybavu na to, aby si zistil kde to je. Tak som mu vysvetlil kde to je a ze Ok, do pol hodky je tu. V hlave som uz mal scenare - rozkopem mu spatne zrkadla? Nepodpisem mu prevziatie? Cakam hodinu - kurier nikde! Kua, tak volam mu - kde v prdeli ste??? Ano, uz som tu kusok od vas, do 15 min. som tam! Za hodinu mu volam zasa kde je. :D Ako to uz je tragikomedia. Tak ze do 30 minut je tu. No cely den som mal zabity doma a podvecer dosiel. Mlady, IQ hupaci konik. Pytam sa, preco to vozil 3 dni v aute?? Ze on nevedel kde je tato adresa. Vravim - mate na mna mobil, preco ste nevolali?? Ze si to nevsimol. No evidentne klamal. Evidentne nezvlada pracu kuriera a hladal vyhovorky. A tragikomedia pokracovala. Otvoril dodavku - tak tu to mate. Pozeram - ROZTRHANA skatula, diery a v nej vzacny LEGO set za skoro 2 kila! A typek - to som do toho nabural parkrat rudlou. :D Ako... iny by ho tam asi zabil na fleku a siel do basy. Zacal som tu rozsklbanu skatulu sklbat este viac nasraty, otvaram to, abych videl v akom stave je to LEGO. NASTASTIE (!!!) Holandan to dobre zbalil este do bublinkovej folie a okolo toho dal vzduchove vankuse! Inak by ma kleplo na fleku, na tom chodniku! Ako boli by iba 2 moznosti - bud by siel on, alebo ja. Takze takato je moja skusenost s kurierskou sluzbou INTIME. Horor.

Ale je to len obraz toho, KTO ide robit dorucovatela. Slovenska Posta ma uz taky akutny nedostatok dorucovatelov (bavil som sa aj na poste s pani od balikov (Jammo pozna)), ze zacala zamestnavat dawnikov. Ako na jednej strane pekne, ze im davaju pracu - na druhej strane je to zufaly krok! K nam sem chodi uz tiez dawnicka, chuda, nevie ani peniaze zratat spravne, treba po nej kontrolovat, popletie veci... No je vam toho cloveka samozrejme luto, ale je toto spravna cesta voci zakaznikovi?? Si predstavte, ze si pojdete kupit auto a dawnik predajca. Nemyslim si, ze toto su pozicie, kde by mali tychto ludi zamestnavat. A preco je tomu tak? pretoze Posta dava TAK nizke platy, ze im odtial masivne odchadzaju ludia! Kde su tie peniaze?? Preco je tu monopol Posty?? Potom sa netreba divit, ze mame take zazitky ake mame s dorucovatelmi, ci kuriermi - idu to robit ludia, ktori nemaju ani zakladne logicke myslenie, zvacsa z pomocnych skol.

Prihlásený Praetor

  • Príspevkov: 499
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #128 : 25. Január 2019, 12:27:42 »
Asi som nepoučiteľný a tak som to skúsil ešte raz z Holandska...  ::)
Po dvoch týždňoch mi písal predajca, že sa mu to vrátilo, či má správnu adresu a či som z Krajiny kde sa doručuje pošta...  ;D
Poprosil som ho nech mi pošle foto, že či je všetko OK viď dole...
Odpísal som mu, že tuším v čom bude asi problém a to v tom, že tam zabudol akosi napísať moje meno...  ;)
Ale adresa sedí...  :oldman:
 >:D

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 2533
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #129 : 25. Január 2019, 12:40:50 »
Asi si myslel, že sa voláš Tatranské Námestie  >:D

Inak story s DHLkou z LEGO shopu.
Volá kuriér, že je dole. Tak vravím, že zoberem dieťa a zbehnem, že strpenie. Po krátkom boji malá oblečená, vychádzam z brány dodávka rovno pred vchodom už sa posúva k ďalšiemu. Kývam, otvorí okienko, poviem meno, ide vystupovať a ako otvorí dvere tak nahodí prekvapený výraz, ukáže mi za chrbát k stene pri dverách, "to je váš balíček".
Že on si ho tam odložil kým odnášal balíky do PacketShopu v obchode o 3 výklady vedľa  ??? A potom keď to dokončil tak ho tam zabudol  ???

No ktovie ako by som dokazoval, že zmizol, keďže ani podpis nechcel ... ešte že to boli len seasonal BH.

Prihlásený Praetor

  • Príspevkov: 499
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #130 : 25. Január 2019, 12:45:35 »
Asi si myslel, že sa voláš Tatranské Námestie  >:D
To ma nenapadlo  ;D Ale znie to tak slovensky...  8)

Odhlásený Neymar

  • Príspevkov: 93
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #131 : 25. Január 2019, 21:40:13 »
Inak story s DHLkou z LEGO shopu.
Volá kuriér, že je dole. Tak vravím..

DHL je suverénne najhoršia kuriérska služba. Chodí mi cca 150 balíkov/listov ročne a všetky bez problémov doručené, okrem asi 5% a vždy bez výnimky to je DHL!!! Oni asi nemajú problém doručiť do firmy, kde je niekto nonstop, ale ak sa čo i len na chvíľu vzdiališ, je problém. Vždy, bez jedinej výnimky, bol balík nedoručený, ako neznáma adresa a to z dôvodu, že nemôžu písať na balíky telefónne čísla a kuriér si nemôže uložiť moje číslo, lebo má iné starosti a má toho veľa a ani sa neobťažujú zazvoniť na zvonček. Stále ma posielajú do ich Service pointu, že si to môžem vyzdvihnúť. Objednával som si trebárs G-STAR, zadarmo doručenie, aj vrátenie do mesiaca. Doručovalo to UPS- kuriér mal moje číslo, vždy mi volal, keď som nebol doma, dohodli sme sa, kde mi to nechá, rovno som mu dal do ruky balík s návratovým lístkom, ktorý oskenoval, zobral, vybavené. Teraz to prebralo DHL, nevedia mi ešte v ten deň ráno povedať, či doobeda, alebo poobede a dokola ma presviedčajú, že mi to nechajú v tom SP a keď konečne na niekoľký pokus príde kuriér, odmietne mi zobrať balík s návratkou, že to nerobia, nech to odnesiem do ich Service pointu!!!! A to si ešte musím na ich stránke aktivovať ten lístok a nefunguje im to dobre. Takže miesto 5 minút s UPS, som s tým zabil pol dňa. Písal som riaditeľovi o všetkých problémoch, že vačšinou času SOM doma a vždy sú problémy s doručením a že každá komunikácia z ich strany končí a začína tým, že ma posielajú do Service Pointu a to potom môžem ísť do Polusu, tam si to vyskúšať a nemusím to baliť... On mi odpísal, že keď ČASTO NIESOM doma, môžu mi to nechať v Service Pointe......  :o :vomitsmall: :oldman:

Odhlásený sylmer

  • Príspevkov: 231
Re: Kvalita pošty
« Odpoveď #132 : 30. Január 2019, 10:30:20 »
https://www.youtube.com/watch?v=LpIj0TpOi7U

POKÁČ - RÁD CHODÍM NA POŠTU (ukulele minisong)

...proč je vždy jen jedna z pěti přepážek otevřená
je záhada co navždy zůstat má tajemstvím zastřená
má nejoblíbenější služba je balíček do ruky
znamená to totiž že zas budu moct jít na poštu