Obchod > Súkromná inzercia

BrickLink

(1/75) > >>

Buďo:
Ahojte

Stala sa mi takáto vec:
Podal som si objednávku na bricklinku (13.6.)ale e-mail o zadaní objednávky mi neprišiel ani faktúra .Je tomu už 4.pracovný deň a predajca mi zatial nereaguje na e-mail ani správu na bricklinku .Pritom som uňho nakupoval ani nie pred mesiacom a všedko prebehlo tip-top .Zatiaľ ešte budem trpezlivý ale poprosím o názory ,či ste sa s týmto stretli.

Ďakujem za každý názor.

KLF:
BL sa stahoval, takze je mozne ze to Tvoju objednavku ani nezaregistrovalo. Skus preto kontaktovat predajcu, ci mu prisla objednavka - pripadne ju sprav znova.

Buďo:
Práveže to je ten problém že neodpovedá (resp. mu moja správa a e-maily neprišli) alebo naopak  :(
Pošlem mu negatývny fedback vysvetlujúci čo nieje  v poriadku a uvidím čo sa bude diať.
Predajca je na bricklinku aktývny každý deň tak si to hádam všimne!
Čerešničkou na torte je     "member does not allow to be contacted"    to nieje asi štandard u predajcu BL  :-\

MiKeL:
Napis kto, nech sa mu mozme vyhybat. C:-)

Buďo:
Ahojte

Určite sa mu netreba vyhýbať bo dnes sa mi situácia objasnila .(Preto som ho tu i schválne nemenoval)E-maily a správy (dokonca nie všetky)ktoré mi zasielal, šli do nevyžiadanej pošty a v bežnej pošte aní  ň .Zobrazili sa mi až dnes ,keď ma označil za NPB na základe negatívneho feedbacku.No teraz potrebujem zmeniť feedback!Na pozytívny a systém mi to akosi neumožňuje .Treba kontaktovať administrátora na bricklinku alebo sa to môže až po ukončení obchodu,či inak?

Poprosil by som bricklinkových mazákov o radu ako na to.

Navigácia

[0] Index správ

[#] Ďalšia strana

Go to full version