Vo videu sa mi z niektorých uhlov zdá pekná, z niektorých naopak nič moc.
Ja by som zosumarizoval už spomenuté a aj novo-objavené nedostatky, ktorými to "dopierdolil":
- prehnane velký zaoblený lem na bokoch kabiny - vzniknuté odsadenie 1 stud hornej časti kabiny týmpádom dosť negatívne udrie do očí pri pohľade z predu
- zle trafená širka bočného okienka nad blikačom
- absencia blatníkových lemov (ikeď nie až tak podstatné, ako zvyšné pripomienky)
- stĺpiky čelného okna dal rovno, čiže ZLE! Tie dosť tvoria doležitý obrys auta.
- reálna Tatra motor v kabine má, ale hento teleso tam, to prehnal...
Buď ho mal spraviť nepohyblivý a teda menší, alebo ho nedať vôbec. Dosť mi kazí vierohodný dojem. (a ten pohyblivý volant až po strechu ani nehovorím...
- zadný nárazník škaredý, 2 typy slope inverted + rovný kúsok na koncoch - nepáči sa mi to takto urobené
Celkové proporcie ku kolesám trafil dobre, dezén aj šírka pneu super, výkyvné nápravy jak majú byť.
Že by to bola najkrajšia T-813 čo som videl, o nej povedať nemôžem, ale dosť zlý model ako píšu chalani nadomňou mi to tiež nepríde. Na tie ovela amatérskejšie MOCy na nete by ste už mali vyčerpanú stupnicu
.
A dobrej konkurencie veľa nieje. Nájsť poriadne spravenú T-813 je problém. Našiel som tieto 3 schopné. Ak viete o nejakej ďalšej, SEM S ŇOU!
1) Od Poliaka: síce vysoká trialová koza ale kabina vydarená.
2) Od Čecha: vypiplaná do najmenšieho detailu, ALE proporčne na mňa pôsobí tak bachrato, taká buchta, vysoká kabina, vysoké okná..netrafil to.
3) Od Slováka: Trochu v nevýhode, porovnávať ju z čisto System-Brick kabinami vyššie, ale tvarovo a proporčne je vystihnutá hádam aj najlepšie zo všetkých.