trochu offtopic, ale na ukazku, kto je cielova skupina
http://bricksafe.com/pages/blakbird/Collection/Cars
je to sice pekne, ale tie diery to kazia. To sa proste neda urobit dokonale. Iste, technic vie vyuzit obluky, ale to sa da aj v creatory, resp to nejako sklbit. Vsak ked vyjde nejaky trapny bionicle alebo ina blbost a ma 20 specialnych dielikov, tak neni problem dorobit specialne dieliky aj pre creator auto. Alebo potom nech ten technic urobia natesno bez medzier. Ale radsej dat specialne dieliky do creatoru, ako sa snazit z plátov vyskladat technic auto. Suhlasim s KLF, technic je o strojoch, pohybe, tam potom nevadia diery (najma ked clovek vidi, ako tam funguju piesty a ozubene kolesa), ak sa robia verne modely, kde je prioritny dizajn, tak potom jednoznacne creator expert! Suhlasim, na co su nam prevody, ked to mam robit rucne - koho to bude dokedy bavit?
Idealne spravit nieco medzi creatorom expert a technic - spravit dokonalu kapotu, a pod to dat motor, prevody, a blbosti, a dialkove ovladanie - potom si na to pride kazdy - kto chce mat dokonaly model, tak ho vystavi, decko bude mat krasne auto na dialkove ovladanie, a technikar si otvori kapotu a bude pozerat ako to pracuje. Toto vyslovene chyba v legu - volakedy boli take "creator" sety s motormi - nebol to technic, ale creator, takze decka si mohli skusat vyskladat rozne druhy vozidiel a pohrat sa s prevodmi, bez toho, aby to malo technicarsku nepritazlivost. Toto dnes chyba. V beznych setoch su motory len vo vlakoch, a potom uz len technic. Tieto UCS auta mohli byt takym prepojenym medzi dvoma svetmi, a potom aj ine modely mohli byt taketo medzi - napr creator vozidla s motormi, s alternativou roznych mlynskych kolies a pod.