Tie plastové štvorce vyzerajú byť len pár 5L liftarmov medzi neprerušenými 15L liftarmami podopretými na oboch koncoch, pokiaľ si na to niekto nesadne
, nemal by byť problém ich dať preč pri stavbe.
Myslím že prestavba na diaľkové nemusí byť ťažká, je možné že potichu ju aj plánoval
Určite by sa musel vyhodiť zadný rad sedačiek. Ale zatáčanie cez HoG je prístupné. Ak tie ozubené kolesá na konci prevodovky sú výstup (na pseudomotor) tak nemusí byť ťažké sa na ňu napojiť. Ak opačne tak ju obísť. Ak by sa šlo cez prevodovku tak tým že je sekvenčne ovládaná cez ozubené koleso, plus v kombinácii s novým PUp motormi ktoré vedia svoju polohu, by sa to mohlo dať aj zpojazdniť s prepínaním prevodov. Jedinou otázkou zostáva či to tie plastové prevody vydržia, asi sa nedá očakávať ani priechodnosť toho oranžového v základnom sprevodovaní, ak sa už pri samotnej prevodovke a pohonnom ústrojenstve nerátalo s tými silami...