TatraLUG

LEGO => CAD => Tému otvoril: MiKeL 14. Október 2012, 20:49:38

Nadpis: It's Blender time
Príspevok od: MiKeL 14. Október 2012, 20:49:38
Tak som konvertoval na konkurecnu vieru a z Povrayu presiel na Blender (http://blender.org). Rychlejsie sa vyvijajuci najstroj, ktory navyse umoznuje plnohodnotne narabanie so scenou - kamery, svetla, animacie, co s povrayom nebolo mozne a boli potrebne dalsie casto nedokonale nastroje.

Prikladam kvazi prvu, zatial chabu ukazku. Este bude treba popracovat, napr. priesvitne diely :)

Pre zaujimavost (a porovnanie) - cas renderovania full hd 1920x1080 na MacBook Pro Retina (8GB RAM, 2.3GHz core i7, nvidia GT650M, OSX 10.8 ) to bolo nieco cez 20 minut, na hp notebooku (4GB ram, 2.53GHz core 2 duo, win 7 64bit) je akurat renderovanie tesne za polovicou v case 1h 18m, takze vysledny cas odhadujem na asi 2h 20m. (cize o 2h dlhsie :) )

EDIT: presny odhad :) finalny cas 2:20:24.96
Nadpis: Re: It's Blender time
Príspevok od: KLF 14. Október 2012, 22:35:03
Si mal dat biele pozadie, takto to moc splyva. Ale inak kvalitka!
Nadpis: Re: It's Blender time
Príspevok od: MiKeL 15. Október 2012, 11:32:02
jj, tiez ma to napadlo az ked som to sem dal :)

ved budem s tym pokracovat. toto bolo tak narychlo trochu. teraz chcem tie transparetne veci poriesit. Sice tam je priesvitny material, ale zjavne je zly :)
Nadpis: Re: It's Blender time
Príspevok od: MiKeL 28. December 2012, 22:29:15
Taka rychlofka

Nadpis: Re: It's Blender time
Príspevok od: votrelec 29. December 2012, 09:58:45
Paci sa mi to, len este treba upravit aby pneumatiky nevyzerali ako zo skla a este chyba transparency na prednom skle.
Nadpis: Re: It's Blender time
Príspevok od: MiKeL 30. December 2012, 13:59:33
kolesa su cele zle. je to neoficialny diel a importlo mi ho totalne zle. plus zatial import nezvlada ine materialy ako plast :) co sa predneho skla tyka, ono je priesvitne, ale zjavne slabo. Farby su momentalne brane z LDConfig.ldr, takze ako to chlapci z ldrawu ukuchtili, tak to je. Cierna je tiez dost podivna.

musim si uz najst cas (a hlavne chut) dalej zdokonalovat import script.