Autor Téma: Hry  (Prečítané 23282 krát)

Odhlásený sylmer

  • Príspevkov: 392
Re: Hry
« Odpoveď #45 : 03. Február 2021, 10:23:53 »
A čo mierumilovné piškvorky? Nechcete si niekto zahrať na playok.com? Dá sa tam nastaviť zahájenie swap, také zaujímavejšie hranie, prvý hráč lubovolne v ploche rozloží prvé tri kamene a druhý si vyberie, za ktorú chce hrať farbu, takže vôbec nemusí vyhrať ten, kto začína.

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 4455
Re: Hry
« Odpoveď #46 : 08. Marec 2021, 18:33:21 »
niečo k téme  >:D
Na Ideas je súťaž sprav si svoju hru v LEGO Minigame engine (Unity) a aj sa niečo dá vyhrať
https://ideas.lego.com/blogs/a4ae09b6-0d4c-4307-9da8-3ee9f3d368d6/post/d82d4bfe-12af-4498-a25d-12b118a6d718
Kto to skúšal tak tu je dotazník na skúsenosti

Citovať
Public Survey and Statement from the LEGO Games team:

We would be most grateful if you could share your feedback on your experience with the LEGO Microgame. Your honest opinion means a lot even if you have not tried it yet.

By filling out this survey, you will have the opportunity to be entered for a chance to win one of 100 limited edition LEGO minifigures. Please share your feedback by the end of March 2021. Thank you! LEGO Games and Unity

https://unitysoftware.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3BGZ9tIMXs8wwYJ

Odhlásený papluh

  • Príspevkov: 4455
Re: Hry
« Odpoveď #47 : 09. Apríl 2021, 09:44:39 »
Vyhlásenie výsledkov tej IDEAS Unity súťaže
https://ideas.lego.com/blogs/a4ae09b6-0d4c-4307-9da8-3ee9f3d368d6/post/41ae1066-229b-449f-9097-31bbc93f2bff

Dá sa to aj "hrať" v browseri, ale je to len tak pre pár minútovú zábavku  >:D

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 5480
    • Moja zbierka
Re: Hry
« Odpoveď #48 : 09. Apríl 2021, 16:02:53 »
Bola tu diskusia o tom, kto cez co presiel, cez ake pocitace, hry... ;) Za mladi som sa o pocitace velmi zaujimal a vdaka otcovi ktory pracoval vo vede, som sa uz ako male dieta (niekedy na prelome 70. - 80. rokov) dostal k prvemu pocitacu u neho v praci. Bol to laboratorny pocitac spolocnosti Perkin-Elmer. Pamatam sa, ze ked sme prisli domov, tak som si ho postavil z LEGA! :D Ale prvy osobny pocitac ku ktoremu som sa dostal (tiez vdaka otcovej praci) bol Sinclair ZX81 zaciatkom 80. rokov. Tu niekde zacina aj moja prva zabava/praca s pocitacmi. Mal len ciernobiely vystup a grafika bola na urovni stvorcekov. ;) Potom priniesol gumaka Sinclair ZX Spectrum - ten uz mal farebny vystup. No a potom uz otec nechal babke kupit v Rakusku nas prvy sukromny pocitac Sinclair ZX Spectrum+, ktory mam dodnes v zachovalom stave aj s originalnymi 2 kazetami (manual a hra) odlozeny!

ila_rendered ila_rendered ila_rendered ila_rendered

Na nom som stravil pocas strednej skoly najviac casu. Samozrejme hrami, ale zacalo ma bavit aj programovanie. Vtedy som si myslel, ze budem programator. ;) Podarilo sa mi napisat programy v BASICu, ale aj Assembleri tak, ze som zaplnil celu pamat pocitaca. Ta samozrejme nebola velka, ale na prve programatorske kroky to nebolo zle! ;) Mojim vrcholom bol graficky program, ktory zo Skody Favorit animaciami spravil rozne ine verzie (kombi, sedan, kabrio,...) a stlacenim klavesy aj zatrubil. ;) K tomuto sa viaze aj jedna zaujimavost. Tento program som spravil v case premiery automobilu Skoda Favorit. Ten bol v tom case znamy iba v jednej karosarskej verzii - 5-dverovy hatchback. Zaujimava vsak bola moja verzia sedan. Podarilo sa mi celkom slusne zapracovat stupnovitu zadnu cast (po vzore Renaultu 9) do karoserie. Tymto svojim vytvorom som bol natolko spokojny, ze som sa rozhodol pochvalit sa aj samotnej automobilke AZNP Mlada Bolehlav, a tak som im obrazok verzie sedan zaslal. O par rokov neskor Skoda skutocne prototyp verzie sedan predstavila. A bol som velmi prekvapeny ked som ju zbadal v casopise, pretoze bola doslova totozna s mojou predlohou. Automobilka mi nikdy na moj list neodpovedala a samozrejme si ani nepripisujem zasluhy na tomto prototype (koniec koncov bol asi aj skor hotovy ako moj, len neprezentovany) a je mozne, ze skor som sa ja trafil do ich planov. ;) Ale je to zaujimave...
Toto bolo ale zaroven aj maximum, co som ako programator dosiahol. ;) A zacal som si cim dalej tym viac uvedomovat, ze viac ako tvorit nieco abstraktne ma bavi vyuzivat uz hotove programy. A tak sa z nadejneho programatora stal beznadejny BFU. ;D Najviac ma vzdy oslovovala 3D grafika, ale to uz je na dalsiu temu. Na gymnaziu sme uz mali predmet Vypoctova technika a nasa skola disponovala pocitacmi PP-01.

ila_rendered

Kedze som bol jeden z 3 v triede, kto mal doma pocitac (este tam bol 1 Sinclairista a 1 Atarista), tak som patril k tym najlepsim v triede. Vacsinu casu nas ale ucili vyvojove diagramy a zaklady BASICu. Hlavne tie vyvojaky ma nebavili, hotove som to mal vzdy do minuty a potom som sa nudil. Len podotykam, ze internet u nas este nebol. :)
Po strednej som siel pracovat na Ekonomicku Univerzitu, na Ustav Vypoctovej Techniky. Mali sme na starosti pocitacove ucebne, vratane vyucby a vsetkeho s tym suvisiaceho. Pri mojom nastupe sme v ucebniach mali pocitace PP-06, co bol vrchol a zaroven labutia piesen ceskoslovenskej pocitacovej ery (aspon myslim).

ila_rendered

UVT EU patrilo k najmodernejsim skolskym pracoviskam v celom Ceskoslovensku, a tak sme velmi rychlo dostali do ucebni vybavenie v podobe PC triedy IBM s procesormi Intel 80286, takt 16MHz. Tie boli po roku vymenene za PC s procesormi Intel 80386 s taktom 16MHZ (32MHz Turbo). V tom case nam uz v kancelarii robil server PC s procesorom Intel 80486 DX2 s taktom 66MHz - co bolo na svoju dobu velmi slusne vybavenie! Neskor sme ako jedni z prvych v republike dostali servery s procesormi Intel 80486 DX4 s taktom 100MHz. Tu su ukazky nasej kancelarie a ucebni.

ila_rendered ila_rendered ila_rendered ila_rendered

Samozrejme hranie hier sme mali zakazane, no ale odolajte hraniu na takychto masinach, ked zvysok republiky fical na PP-06kach, ci PMDckach (obrazne povedane). >:D A tak som sa dostal aj k prvym skutocnym hram na PC. Preslo mi ich rukami strasne vela, neda sa vymenovat ich. Indiana Jones a tajomstvo Atlantidy (dodnes pripraveny, ale nenatoceny diel), Golden Axe, Another World, Prince of Persia, Lemmings, Wolfenstein, atd. Najviac na mna ale zaposobili letecke a automobilove simulatory! Hlavne leteckym som venoval najviac casu. Ci uz to bol Chuck Yeager Flight Simulator, A-10 Tank Killer, F29 Retaliator, alebo na svoju dobu graficky velmi vymakany Commanche. Najviac casu som ale venoval simulatorom od firmy MicroProse. Presiel som F14kou, F15kou, ale najviac ma dostala F117 A - Stealth Fighter 2. Tento simulator bol velmi zaujimavy z viacerych hladisk. Aj ked slo este sice o vektorovu grafiku (co ine cakat v 1991?), ale animacie uz boli celkom plynule. Avsak tento simulator cloveka co to naucil aj o skutocnej taktike a vyzbroji. Pred kazdou misiou bol brifing, kde boli stanovene ulohy. A podla toho sa trebalo pripravit na let. Cize zvolit trasu a spravne zbrane (fungovali tam realne rakety na ciele vzduch-vzduch, vzduch-zem - a na konkretne ciele (Amraam, Sidewinder, Maverick, Harpoon)). Lietadlo disponovalo taktiez realnymi protiopatreniami (CHAFF - falosna kovova silueta vystrelena za lietadlo, FLARE - falosny tepelny ciel vystreleny za lietadlo, DECOVERING - zneviditelnenie (opravte ma experti ak sa mylim - 30 rokov som sa tym nezaoberal ;)), ktore sa vyuzivali v pripade protiutoku raketami zo zeme, ci zo vzduchu. Velmi dolezita bola strategia, cize v akom poradi sa budu plnit ulohy (nie vzdy slo o likvidaciu - bolo treba napr. aj nafotit ciele) a kadial sa poleti, pretoze lietadlo malo urcite mnozstvo paliva. Trebalo taktiez pocitat s tym, ze pri beznom lete vas zachytil radar a ten vyslal signal najblizsej vojenskej zakladni, alebo letisku. Odtial po vas mohli zahajit palbu raketami zem-vzduch, alebo po vas vystartovali lietadla. Znova slo o realne stroje (zvacsa sovietskej vyroby) s realnymi zbranami. Takze aj ked bola uloha nafotit niekde objekt, mohlo sa stat ze ste museli cestou absolvovat aj vzdusne suboje a popritom sa vyhybat/branit protiopatreniami raketam smerujucim k vam. Velmi realisticke! No ale zaujimave bolo aj to, ze tato hra ako vtedy jedna z mala prezradzovala skutocne letecke zakladne! A tak ste mohli napr. dostat ulohu zlikvidovat radar v Komarne, ci pri Kezmarku (kde sa skutocne radarovne zakladne nachadzali). Pamatam si, ze velmi narocnou ulohou bolo dostat sa k ponorkovej zakladni v Klaipede. Tam po vas sla Varsavska zmluva ako po udenom! ;) Tazkym cielom bola aj Lybia. A matne sa mi mari, ze tam uz bol reflektovany aj konflikt na Balkane, ale to som si nie isty. Co chcem ale povedat je, ze tejto hre som vtedy natolko prepadol, ze som ju (vraj) ako jediny v Ceskoslovensku dohral do konca. :) Povedali by ste, ze simulator moze mat KONIEC? Ani ja nie. ;) V tejto hre sa plnenim misii dosahovali vojenske hodnosti. Drviva vacsina to niekde v polovici zabalila, ale ja som siel dalej. Az nastal ten okamih, ktory som necakal. ;) Misia sa skoncila a miesto obligadnych pochval a vyznamenani bol zrazu iny koniec. Oznamili mi, ze som dosiahol hodnost brigadneho generala a odchadzam do vysluzby. Na obrazovke sa zjavil zapad slnka a odlieltajuca F117. Bol o mne vtedy dokonca clanok v jednom z hernych casopisov (ja si ho nemapatam, ale Paliason mi spominal ktory to mohol byt), ze som ako prvy dohral do konca F117. ;D
Po skonceni prace (a hrania) na EU som nastupil na vysku a na pocitaci som sa hraval coraz menej. Boli to zvacsa rally simulatory (Collin McRae WRC som tiez tusim dohral do konca, ale tak to asi viaceri) a potom take tie veci ako SimCity, Transport Tycoon, Trainz a hlavne MS Flight Simulator. Aj toto postupne opadlo a dnes uz prakticky nic nehram. Teda - jednym simulatorom sa ako byvaly spickovy pocitacovy pilot bavim stale - Google Earth Letecky Simulator! ;D No schvalne - kolki z vas vedia pristat? :P Ha - vacsina mozno ani nevie, ze tam nejaky simulator je, co? >:D
Takze tolko mojich 5 centov k vasej teme hier. Dnes uz sa na vas nechytam, mate brutalny prehlad a ste asi aj skveli hraci. Ale aspon uz viete ze je tu pamatnik, ktory vo svojej dobe patril k hracskym esam! O0

Odhlásený killco

  • Príspevkov: 387
    • Brickset
Re: Hry
« Odpoveď #49 : 09. Apríl 2021, 20:59:08 »
Akože iná slohová práca René, fakt klobúk dole pred tebou.

Odhlásený sylmer

  • Príspevkov: 392
Re: Hry
« Odpoveď #50 : 10. Apríl 2021, 20:46:32 »
No... zaujal aj pobavil si nás  ;) Pridám ešte jednu moju úsmevnú spomienku, u susedov na 10. poschodí mali nejaký čas požičaný školský (tuším) PMD a nad ním zmajstrovanú konštrukciu ktorá pridržiavala fén na dodatočné chladenie. Dal sa tam hrať len Manic Miner, bohužial  :P 
Môj šikovnejší brat na strednej niekedy v 1987 naprogramoval na Atari program na rozlosovanie šachového turnaja (švajc. systém tuším) a potom ešte 3D tetris, ale to už boli zložitejšie výpočty a sekalo mu to (alebo ten už mal na 386? si nespomínam presne, ale zabil tým nekonečne času na úkor hrania hier).

Odhlásený killco

  • Príspevkov: 387
    • Brickset
Re: Hry
« Odpoveď #51 : 10. Apríl 2021, 22:34:31 »
PMD, didaktik m, atari 800 To všetko mi rukamy prešlo, ale ja som sa už v tej dobe chodil hrať na IBM PC u nás na JRD na výpočtové stredisko. Formule a motorky od accolade to bol hit.  Potom okolo roku 1995 sme išli do ďalekej Bratislavy na Škodovke 120 kúpiť môj prvý PC 386, 60 MB HDD to až malo. O 2 - 3 roky neskôr som už kupoval Pentium 100 MHz u nás na liptove. Stál ma 27000 Sk čo boli tak 3 výplaty mojej mamky. Bolo aj nejaké programovanie v jazykoch clipper, basic a turbo pascale. Niekde na pôjde by mali byť ešte aj knihy. Časopis PC Revue som mal predplatený asi celú strednú školu. Dnes keď som kúpil synovy knihu o základoch programovania tak na to pozeral ako báger do tvrdej zeme.

Odhlásený Paliason

  • Príspevkov: 1307
Re: Hry
« Odpoveď #52 : 13. Apríl 2021, 11:58:59 »
KLF:

Skúsenosti tu máš teda bohaté. My mladší sme vtedy ešte buď nežili, alebo maximálne akurát ťahali na špagátiku drevenných káčerov v škôlkach. ;D
Dobre spisané zažitky a dojmy.

Tá hra Ballblazer je fakt riadna starina. To je presne to, čo som sa pýtal, či tu niekto má nejaké staršie originálky. Zatial teda vyhrávaš. To už tu z fóra asi nikto neprebije ešte väčšou starinou... O tej hre som pochopitelne nikdy nepočul, ale spozornel som, že to robili Lucasarts - ich tvorbu poznám/hrával som - ale až od kreslených adventúr a dalej. Takže zaújimavé zistenie, s čím zaćínali, ked si to teraz googlim.

To o tej Škodovke ma pobavilo. Ale ako hnusná bola už na pohlad, ani sa nedivím, že to nevyrábali. >:D

UVT EU patrilo k najmodernejsim skolskym pracoviskam v celom Ceskoslovensku, a tak sme velmi rychlo dostali do ucebni vybavenie v podobe PC triedy IBM s procesormi Intel 80286, takt 16MHz. Tie boli po roku vymenene za PC s procesormi Intel 80386 s taktom 16MHZ (32MHz Turbo). V tom case nam uz v kancelarii robil server PC s procesorom Intel 80486 DX2 s taktom 66MHz ....

...Indiana Jones a tajomstvo Atlantidy (dodnes pripraveny, ale nenatoceny diel), Golden Axe, Another World, Prince of Persia, Lemmings, Wolfenstein, atd...

Od tohoto odseku sa už chytám, a je mi všetko velmi dobre povedomé.
Konkrétne vymenované staré hry z éry 286/386 dobre poznám, velmi známe veci všetko.  A zrovna tieto som aj dohral všetky - okrem Indyho. Vtedy hlavne tie adventury boli výzva. Kde ked človek zakysol - a nemal v triede kamaráda, ktorý to prešiel, alebo nevyšiel návod v nejakom časáku zrovna na tu hru - tak bol úplne v riti. Ostávalo už len skúšať všetko na všetko.

Tým leteckým simulátorom som tiež venoval nejaký čas - F29, F117, tank, tušim aj niečo s názvom DogFight bolo - som sa rozplýval vtedy, ako tam boli premakané tie mapy, tie základne vymodelovane alebo mosty /tzn. - šedivé štvorce, obdlžniky, placky :)) /. A ten Commanche presne ako piśeš, ten mal už úplne plasticky vymodelovanú krajinu a cely terén.

Tieto letecké hry ma ale z dlhodobého hladiska až tak moc neoslovovali, o lietadla som sa nejak extra nezaujimal. Väčšinou som si len lietal a strielal po všetkom čo letelo v okoli, až mi došla munícia, alebo hláška: Mission Failed! - lebo som mal namiesto strielania fotografovať. Ale zopár misií som určite spravil, si pamatám tie brifingi s volitelnou výzbrojou.

Čosi sa mi marí, že sme sa bavili o hrách velmi dávno spolu, aj tie časáky, že som mal hromady Levelov hlavne ale aj Score. A tam boli tie rubriky od fanúšikov čo tam pisali o všetkom možnom, ich zážitky atd...Lenže časáky už nemám, skončili dávno v zbere :( . Nič konkrétnejsie sa mi už nevybavuje. Takže legenda o článku o neznámom najlepšom ČS-hráčovi, ktorý dohral ako prvy F117 Nighthawk, ostane nevysvetlená ;D

Mňa to najviac začalo ťahať k doomovkám/fps, ale dosť oblúbené boli aj realtime stratégie a rally/offroad simulátory.
Nebudem tu písať nejaké zoznamy oblúbených titulov, je ich hromada - starých aj nových.

Čo si pamätám doteraz, tak rok 96-97 a v TN na námesti pri vodnikovi bol nejaký obchod, kde mali jednu dobu vo výklade Exhumed, Cyclones a Chasm:The Rift. Menej známe strielačky. Stálo to šialené prachy, cca 1500 korun/hra, to som mohol zabudnúť otravovať rodičov a ani som na to nemal adekvátny komp, ale aj tak som to chcel :). V časákoch som o tých hrách čital, neskôr som si tie hry zohnal inou cestou, ale tie rozžiarené oči vtedy, ked som zbadal vo výklade tie krabice s motívom červenej lebky alebo goblina s pilovým kotúčom...to bolo lákavejšie než lego :))

S tých automobilových simulátorov si vybavujem začiatky pri notoricky známych formulách/motorkách od Accolade, potom Test Drive a totál hit bol Stunts. Tam bol ten editor tratí, a to sme vtedy ešte na základke po škole zopár spolužiakov stavali trate doma a na disketách potom vymieňali a obdivovali, čo ktorý vytvoril. (väčšinou pípoviny typu 1km rovinka a potom 200 metrový skok do steny/baráku a podobne ... :) )

S lepším kompom potom prišli IRC, Need for Speed (prvý NFS ked som videl u bratranca v ´96tom, ledva som to predýchal, to bolo reálne jak hovado, simulátor úplne) Collin McRae, Viper Racing, Insane... a dosť ma zaujal SODA Off-Road Racing - neviem či to tu niekto pozná, nie moc známa hra. Na tú dobu graficky zastaralá až škaredá, ale: oproti všetkým vtedajsim hrám mala pokročilejsí jazdný model (na tú dobu cca1997) , kde pekne fungovalo pérovanie, okamžitý rozdiel medzi 2x4 a 4x4, nastavovanie podvozku, tvrdosť/výška pruženia, prevody, atd. Bolo to v zjednodušenej forme, ale bolo hned poznať rozdiely pri jazde. A hlavne malo to editor tratí. To som si robil desiatky závodných dráh, dali sa robit kopce/jamy, vodné plochy/kaluže na trati, skoky, rampy a umiestnovať rôzne preddefinované objekty. Takže bola velká motivácia spraviť nejakú zábavnú drahu a potom si ju hned zajazdiť a prejsť. Moc extrémne sklony auto ani nezvládlo vyjsť...atd. A velmi ma bavila na tom tá fyzika auta. Nebolo jednoduché udržať sa na dráhe, a konkrétne pickup/bugina so zadným náhonom boli v podstate skoro nehratelné na klávesnici, okamžite pretáčavé, velmi ťažké bolo vyhrat čo i len jeden pretek, súperi agresívni, tlačili sa nonstop dopredu na plny plyn. Až tretie vozidlo na výber, väčši džip mal 4x4 a s nim sa už dalo. Bavila ma na tom ta potreba nadobudnutia skillu.



Neskôr som si zohnal aj volant s forcefeedback a to posunulo ovela ďalej zážitok, hlavne pri tých reálnejších simuláciách napr. Rally Trophy, Richard Burns Rally, ktoré na klávesnici boli nehratelné. Jazdit na reálnom aute ale aj tak ostane na prvom mieste :)

A len tak pre zaujímavosť tu dám ešte foto dvoch kníh, na ktoré som aj zabudol, že ich mám. A s hrami úplne suvisia. DOOM a DIABLO.

ila_rendered

Som ich kedysi dávno kúpil (cca 15 rokov). Obe hry sú presne prípad: kde sa očakáva, že v nich nejaký príbeh bude, ale nebude vôbec doležitý - ako v porne. Skoro vôbec si už nespomínam, o čom tie knihy boli :). Viem, že Doom ma celkom bavil, sa to drzalo v mantineloch prvej hry, nejaký mariňák behal po základni na Phobose s búchačkami v rukách a kosil démonov... to je všeko čo si pamätám. Vyšli aj dalšie 3 časti, tie som nezháňal.
A to Diablo vôbec netušim o čom bolo, to sa mi zdá, že som ani nedočital. Ale bolo to už dávno, možno teraz by som to vedel lepšie zhodnotiť. Ale nechce sa mi.
« Posledná zmena: 19. Apríl 2021, 09:08:51 od Paliason »

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 5480
    • Moja zbierka
Re: Hry
« Odpoveď #53 : 08. Máj 2021, 13:51:35 »

Odhlásený KLF

  • Príspevkov: 5480
    • Moja zbierka

Odhlásený Paliason

  • Príspevkov: 1307
Re: Hry
« Odpoveď #55 : 30. August 2021, 15:41:57 »
Co poviete?
...

Tak vizuálne na oboch Tatrách nieje čo kritizovať, to sú presne podla reálu spravené 3D modely. 

Jazdnými vlastnosťami bude 813-ka v tej hre asi patriť do tej lepšej kategórie náklaďákov, z tých čo tam sú na výber. Čo si pamätám z Mudrunner-a , tak trucky 8x8 s uzávierkami zvládli naložené prejsť dosť veľa...ale zapadnúť sa dalo aj s nimi.
Takže aj s Tatrou tam nebude problém zapadnúť v nejakej bažine a vytiahnuť už len s pomocou iného ťažkého vozidla. :D Snowrunner ale nemám /nehral som, tak ťažko písať niečo viac. 

-----------------------------------
Ale o inom som chcel:
Znova som u rodičov objavil náhodou tieto artefakty, v domnení, že to je už dávno vyhodené.

Český časák GameStar kedysi dával ako prílohu takéto príručky k vybraným hrám. Bol v nich nejaký úvod autora, popis deja hry, kompletný popis jednotiek/postáv ich výhody/nevýhody, popis predmetov, zbraní, popis stratégii na každú misiu atd... celkovo dobré čítanie, aj keď som tie hry mal dávno prejdené predtým.

Príručka k Diablo 2 sa možno ešte bude hodiť, koncom septembra má vyjsť remaster D2:Resurrected. :oldman: Aj ked myslím, že tie štatistiky o postavách, itemoch atd. už nebudú pasovať...

ila_rendered

Odhlásený GentlemanA15

  • Príspevkov: 782
Re: Hry
« Odpoveď #56 : 30. August 2021, 15:54:27 »
Tak vizuálne na oboch Tatrách nieje čo kritizovať, to sú presne podla reálu spravené 3D modely.

Jazdnými vlastnosťami bude 813-ka v tej hre asi patriť do tej lepšej kategórie náklaďákov, z tých čo tam sú na výber. Čo si pamätám z Mudrunner-a , tak trucky 8x8 s uzávierkami zvládli naložené prejsť dosť veľa...ale zapadnúť sa dalo aj s nimi.
Takže aj s Tatrou tam nebude problém zapadnúť v nejakej bažine a vytiahnuť už len s pomocou iného ťažkého vozidla. :D Snowrunner ale nemám /nehral som, tak ťažko písať niečo viac.

-----------------------------------
Ale o inom som chcel:
Znova som u rodičov objavil náhodou tieto artefakty, v domnení, že to je už dávno vyhodené.

Český časák GameStar kedysi dával ako prílohu takéto príručky k vybraným hrám. Bol v nich nejaký úvod autora, popis deja hry, kompletný popis jednotiek/postáv ich výhody/nevýhody, popis predmetov, zbraní, popis stratégii na každú misiu atd... celkovo dobré čítanie, aj keď som tie hry mal dávno prejdené predtým.

Príručka k Diablo 2 sa možno ešte bude hodiť, koncom septembra má vyjsť remaster D2:Resurrected. :oldman: Aj ked myslím, že tie štatistiky o postavách, itemoch atd. už nebudú pasovať...

(Odkaz na prílohu)
Všetky tie gamesy poznám, no nehral som ani jednu. Hral som zato Diablo 3, C&C Tiberium Wars a aj Supreme Commandera  ;)

Odhlásený Inst

  • Príspevkov: 357
Re: Hry
« Odpoveď #57 : 30. August 2021, 17:08:41 »
Total Annihilation je nostalgia pre mňa. Veľa času som strávil pri tej hre, aj keď som nevedel po anglicky poriadne (vlastne u všetkých to tak je :D ). Dizajn jednotiek a budov, ako sa tvorili (CD tlačiareň dávno predtým, než existvali) bol super! Toľko papiera som minul, čo som ich kreslil.

Odhlásený PC CZ

  • Príspevkov: 504
Re: Hry
« Odpoveď #58 : 31. August 2021, 17:17:42 »
Tatrovka (myslím T-813 KOLOS aka "Drtikolku") ve Snowrunneru je naprosto super vozidlo, které prostě projede a vyjede kamkoliv. Bohužel, co jsem zatím zjistil, tak v pozdější fázi hry se dá používat jen na ruských mapách (na začátku ji jde ale používat i v USA). Tohle mi na hře vadí, že některá auta lze použít jen na jednom kontinentu a jiná na druhém, protože zrovna Tatra je opravdu ultimátní tahoun, u kterého schází jenom možnost hodit na ni jeřáb. Ale vyjede fakt kamkoliv, je schopna se brodit aniž by se utopila, projíždět marastem i bez diferenciálu etc...

S Kačenou (Fňuknou) jsem jezdil zatím sporadicky. Mohu jen říci, že je velice rychlá...

Ono to tam vůbec je nastavené tak nějak divně, máte tam i silniční trucky, které rády kdekoliv uvíznou, já si hru koupil a za chvíli se dostavila frustrace, protože jsem neustále někde  visel, nebo se převrátil, případně mi došlo palivo... Tatra KOLOS to vyřešila, ale jak jsem psal, dá se použít je na některých mapách, což je fakt škoda.


Odhlásený Paliason

  • Príspevkov: 1307
Re: Hry
« Odpoveď #59 : 31. August 2021, 21:05:16 »
Všetky tie gamesy poznám, no nehral som ani jednu. Hral som zato Diablo 3, C&C Tiberium Wars a aj Supreme Commandera  ;)

Jasnačka, nikto nehral všetko. Ja som zasa nikdy neskúsil toho Supreme Commandera, aj keď to bola pecka a páčilo sa mi to z videí.
Ale pri Diablo 3 aj Tiberium Wars som nechal pekných pár desiatok hodín.

A som si spomenul teraz, že vraj jednu takú hernú príručku C&C Tiberian Sun našli aj po nájazde na Usamu bin Ládina v tom jeho úkryte vtedy...

Total Annihilation je nostalgia pre mňa. Veľa času som strávil pri tej hre, aj keď som nevedel po anglicky poriadne (vlastne u všetkých to tak je :D ). Dizajn jednotiek a budov, ako sa tvorili (CD tlačiareň dávno predtým, než existvali) bol super! Toľko papiera som minul, čo som ich kreslil.

Hej, celý ten herný koncept bol dobre vymyslený a originálny na tú dobu. Ja som bol unesený z toho hlavného komandéra-robota: s kanónom na ruke dal dole jednou ranou hocijakú inú jednotku, recykloval šrot, mohol hocikde stavať. Náhodou s tých kresieb sa ti asi nič nezachovalo?

Tatrovka (myslím T-813 KOLOS aka "Drtikolku") ve Snowrunneru je naprosto super vozidlo, které prostě projede a vyjede kamkoliv. Bohužel, co jsem zatím zjistil, tak v pozdější fázi hry se dá používat jen na ruských mapách (na začátku ji jde ale používat i v USA). Tohle mi na hře vadí, že některá auta lze použít jen na jednom kontinentu a jiná na druhém, protože zrovna Tatra je opravdu ultimátní tahoun, u kterého schází jenom možnost hodit na ni jeřáb. Ale vyjede fakt kamkoliv, je schopna se brodit aniž by se utopila, projíždět marastem i bez diferenciálu etc...

Tak fajn, že si tu napísal dojmy a potvrdil, že aj v pc hre, Tatra ťahá v teréne ako čert :)
A asi ťa poteším nasledujúcou správou: onedlho prídu do hry na pomoc další dvaja parťáci - PHOENIX a sedmička FORCE.
Budú nové sezóny s novým obsahom, novými úlohami (napr. opraviť Tatra fabriku) atd...viď video:



Ono to tam vůbec je nastavené tak nějak divně, máte tam i silniční trucky, které rády kdekoliv uvíznou, já si hru koupil a za chvíli se dostavila frustrace, protože jsem neustále někde  visel, nebo se převrátil, případně mi došlo palivo... Tatra KOLOS to vyřešila, ale jak jsem psal, dá se použít je na některých mapách, což je fakt škoda.

No toto bolo presne aj v American Wilds pre Mudrunner. Dali tam 4 nové trucky ale 3 z nich cestné, s ktorými som si zajazdil tak akurát bez nákladu po asfaltke chvílku.
A na asfaltovej ceste sa ukázalo, že ako je tá super fyzika premakaná v teréne, tak na spevnenom povrchu totál mimo reality. Celý ťahač mi skackal nervózne, celé to plávalo zo strany na stranu, v 30km/h som opatrne vletel do zatáčky s návesom a celý náves mi v drifte vydrbalo cez zvodidlá...no divne sa to chovalo. Po drevo do lesa s nimi to nemalo zmysel, 10 metrov mimo cestu a ostal vysieť bezmocne. Ani cez malú kaluž to neprešlo.