LEGO > CAD

LDD by muffin

(1/28) > >>

muffin:
Dnes som testoval funkcnost bluerenderu na mojej starej sunke. Funguje to, aj ked dost pomaly. Zatial zakladna verzia, laka ma skusit MOD od bublible-a, len sa trochu obavam toho, ze to bude podstatne pomalsie.

Tento relativne maly a jednoduchy obrazok renderovalo 12:46 minuty  ::)

KLF:
A pritom kvalita nie lepsia ako z POV-Ray...

muffin:
Tak som sa znovu trochu pohral v LDD, kedze realnych kociek a miesta nie je nazvys :) Hrad Pyke zo serialu GoT, resp. z knihy. Inspiracia zmiesana filmova a knizna, spolu s roznymi variaciami videnymi z Lega a dalsich zdrojov. Snaha bola spravit to aspon trochu realisticky z hladiska terenu a proporcii.






Praetor:
Mne sa to páči, akurat tu vodu by som asi oživil, aby to nebolo monotonne a hrad by som dal LBG aby viac odskočil od skál...  (y)

muffin:
Hrad som prave nechcel, aby odskakoval od skal, ma z nich plynule vyrastat.
S tou vodou tiez nie som uplne stotozneny, ako vyzera, ale v tejto mierke toho vela nenarobim. Trochu je to aj renderom, voda je tmavsia, ako by bola real a spodna vrstva nepresvita tak, ako by mala. Okolo pobrezia je podklad svetlejsi, ale nevidno to, v reale by to bolo viditelne. Rozmyslal som aj nad pridanim vln z cheesov a aj trochu viac pridat roztriestene vlny na skalach. Nechcem to ale prehnat, videl som MOCy, kde to bolo po celom pobrezi a nepacilo sa mi to velmi, podla mna je menej niekady viac. Asi to este prejde nejakou upravou.
Este rozmyslam pridat trochu viac lisajnikov na skaly, aby to nebolo take jednofarebne, pod hradom to vyzera fajn, chcelo by to pridat aj dalej na skaly.

Navigácia

[0] Index správ

[#] Ďalšia strana

Go to full version