Tak s byrokraciou nik (samostatne) nepohne, ani TLG.
Lenže šedá zóna môže byť dnes a zajtra nie, stači jeden aktívny úradník, nasraný zákazník alebo biznisový konkurent bonzák a zo šedej zóny môže byť razom čierna s červenými číslami na pokute.
Aj keď z pohľadu zákazníka sú to blbosti, evidentne sa LEGO snaží dobiehať tieto byrokratické nedostatky. A zdá sa že tentoraz myslia aj na Európu a dúfam že to bude takto pokračovať.
Tým že bývalé vedenie bolo v Kalifornii tak mali dosť americko-centrický pohľad. Stačí si len spomenúť ako dlabali na to keď Nemcom pritvrdili pravidlá, až keď ľudia začali zatvárať obchody tak sa to pohlo, dovtedy im to reportovali mesiace že sa chystajú zmeny a dlabali na to. Alebo ako posielali tie AFOL dizajnér sety, zas amerika prvá a potom zvyšok sveta, dlabať na colné a pod požiadavky.
nevidím v tom zatiaľ žiaden problém ale ani (dokázateľnú) výhodu