Autor Téma: Command & Conquer: GENERALS  (Prečítané 40640 krát)

Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1500
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #15 : 04. Máj 2017, 19:53:36 »
Áno . Však sa nemusí postaviť každá budova letisko a uplink canon bych vynechal . Letisko mi pride mimo mierky aj stíhačky a uplink canon neviem ci sa nejde vhodny dielik na tu oblu časť.  Povedzme by sme spravili USA základňu na ktorú útočia obe strany (GLA ,CINA). Hruby koncept . . .

A bych ponechal i sfarbenie podla hráčov .(ako to zviklo bežne označiť automaticky v hre)

USA     modré prvky
CHINA   červené prvky
GLA    zelené prvky


Odhlásený Paliason

  • Príspevkov: 1307
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #16 : 04. Máj 2017, 20:11:30 »
Buďo:

Jasné, sfarbenie modrí-červený-zelený samozrejme zachovať jak má byť! Aj v legu sú to základné farby, čiže o to jednoduchšia robota zháňať dieliky.

A budovy nemusia byť všetky hej. Najdoležitejšie bude vymyslieť ten koncept bojovej mapky, aby to nebola nuda, aby sa tam k niečomu schylovalo...napr. pamatáš na misiu s priehradou?

Panačkovia su realny problem v tom plne suhlasim - nikto si s tym neviem moc rady - moj najlepsi pokus su ty TECH troopovia s tymi costum naplecnikmi  ale ak to chceme v tej mierke tak nad tym budeme musiat naozaj viac pouvazovat 

bedo, pri tých postavách - aj space marines, je problém ten, že sú z lega moc velké, vyskladané, nabalené. Minifigovia sa nedajú použiť, to by vypadalo total trapne na všetky rasy. Týmpádom, čim vačsie postavy, tým vačšie bojové vozidlá, budovy, kulisy aby to sedelo proporčne navzájom. Stači 2x vačšia postava oproti minifigu, a už to bude megalomanské. Na prvý projekt spoločný to je riziko do niečoho tak velkého ísť. V menšom neviem, jak by to vyzeralo.

Odhlásený MiKeL

  • Príspevkov: 2498
    • Moja zbierka
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #17 : 04. Máj 2017, 20:12:42 »
Mne by sa pacilo Dune, ale tam je teren len pust a hory.

Inac napodobnit nejaku pocitacovu strategiu moze byt relativne lahsie ako napr. mesto, kedze hry (hlavne starsie a nie full 3D) su kreslene a nie fotene. Idealne este tie co ficali v rozliseni 320x240, tych par pixlov sa da lahko zlegoizovat ;)

Odhlásený bedo

  • Príspevkov: 530
  • May the EMPEROR be with You
    • moj skromny batalion :
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #18 : 04. Máj 2017, 20:19:52 »
OK Warhammer si teda nechame na neskor - mozno na niečo prideme

Ja sa teda pridam ku tejto bitke troch armad - rozdelte robotu a uvidim co sa da robit - popripade mozem kludne poskytnut cervene a modre kocky - tych am doma docela dost a nepouzivam ich

Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1500
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #19 : 04. Máj 2017, 20:32:17 »
Mne by sa pacilo Dune, ale tam je teren len pust a hory.

Inac napodobnit nejaku pocitacovu strategiu moze byt relativne lahsie ako napr. mesto, kedze hry (hlavne starsie a nie full 3D) su kreslene a nie fotene. Idealne este tie co ficali v rozliseni 320x240, tych par pixlov sa da lahko zlegoizovat ;)

To je super téma len spravit totoho Shai huluda nieje nic jedniduche .Hromadu postaviciek v čiernom ako s ním tiahnu na cisársku zlatú loď . To by i v micro v celku šlo. No to mi príde skor solo projekt . Bez Shai huluda to nepojde  ;)

Bedo . Do krajiny by sa mohli spravit i nejaké neutrálne budovy .Povedzme nejakú farmičku kde kempia teroristi (to ma len tak napadlo) Tie červene ,modre a zelene bricky tých bude minimum . Finalna predstava ešte kryštalizuje  ;)

Paliason Čo sa budov týka . Vyvaroval by som sa baseplatom nech tam nevznikajú hluché studové plochy. Misiu s priehradou nepoznám (nepoznám C&C až tak dokonale)

Odhlásený Paliason

  • Príspevkov: 1307
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #20 : 04. Máj 2017, 21:11:13 »
Treba rozmyslieť, základné farby vozidiel jednotlivých frakcií. Lebo modrá-červená-zelená je len na určitých častiach vozidla použitá, ako prapor alebo čo.

USA: Light Bluish Gray ?




CHINA: Dark Green ?




GLA: Tan ?




Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1500
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #21 : 04. Máj 2017, 21:19:58 »
Áno presne takto . Ak náhodou v dark greem alebo tan farbe nebude konkrétny diel dáme nejaký v neutralnejšej farbe dbg či lgb. Ako po zásahu / "ostrieľané vozidlo s frčkami "

Odhlásený bedo

  • Príspevkov: 530
  • May the EMPEROR be with You
    • moj skromny batalion :
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #22 : 04. Máj 2017, 21:29:59 »
Aká bude teda presne mierka?

Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1500
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #23 : 04. Máj 2017, 21:35:46 »
"Overlord moving!" "Nothing in our way!" "I will finish this!!!"

Ty si šikula Buďo, keby počkám hodinku, tak tu práskneš celú namodelovanú armádu z tej hry  ;)
Ale tu mierku by som si predstavoval 6-stud tie obyčajné menšie vehikly, a 8-stud tie velké - Overlord tank, Nuke cannon, SCUD Launcher, Paladin a Crusader tank...

Odhlásený bedo

  • Príspevkov: 530
  • May the EMPEROR be with You
    • moj skromny batalion :
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #24 : 04. Máj 2017, 21:39:25 »
Cize to je uz finalka hej?

Odhlásený Buďo

  • Príspevkov: 1500
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #25 : 04. Máj 2017, 21:41:27 »
Treba v tomto duchu začať skúšať  aspoň v LDD . A uvidíme či je to schodná cesta .

Odhlásený martinn

  • Príspevkov: 1428
    • bricksets
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #26 : 04. Máj 2017, 21:50:56 »
Och, vojnu prosím nie  :'( MIER!

Odhlásený PC CZ

  • Príspevkov: 504
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #27 : 04. Máj 2017, 22:07:03 »
Na ty vaše Space Marines by se hodily armory ze starých UFO modelů http://lego.wikia.com/wiki/UFO anebo ještě lépe: http://jestergoblin.com/?tag=space-marine Otázka je za kolik se na BL pohybují, byl ještě šedivý.

Odhlásený misoku

  • Príspevkov: 294
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #28 : 04. Máj 2017, 23:09:49 »
No ja ti nevim. Este by som nejako pochopil trebars repliku nejakej historickej udalosti ale vymyslat si vlasne vojny to uz je riadna haluz. Vy na com frcite okrem tych hier? Vela mieru je asi na svete -zatial. Teda aspon podla temy to tak vyzera.

Odhlásený Paliason

  • Príspevkov: 1307
Re: Command & Conquer: GENERALS
« Odpoveď #29 : 05. Máj 2017, 11:39:52 »
Cize to je uz finalka hej?

áno, približne takto nejak by to mohlo byť. Dal som len vozidlá zo základnej hry, nejaké nové sú potom v datadisku Zero Hour:

ila_rendered


A tu je taký rýchly nástrel GLA SCUD Launcher. Raketa je hrubá ale inak sa to nedá.

ila_rendered