Obchod > Súkromná inzercia

BrickLink

(1/66) > >>

Buďo:
Ahojte

Stala sa mi takáto vec:
Podal som si objednávku na bricklinku (13.6.)ale e-mail o zadaní objednávky mi neprišiel ani faktúra .Je tomu už 4.pracovný deň a predajca mi zatial nereaguje na e-mail ani správu na bricklinku .Pritom som uňho nakupoval ani nie pred mesiacom a všedko prebehlo tip-top .Zatiaľ ešte budem trpezlivý ale poprosím o názory ,či ste sa s týmto stretli.

Ďakujem za každý názor.

KLF:
BL sa stahoval, takze je mozne ze to Tvoju objednavku ani nezaregistrovalo. Skus preto kontaktovat predajcu, ci mu prisla objednavka - pripadne ju sprav znova.

Buďo:
Práveže to je ten problém že neodpovedá (resp. mu moja správa a e-maily neprišli) alebo naopak  :(
Pošlem mu negatývny fedback vysvetlujúci čo nieje  v poriadku a uvidím čo sa bude diať.
Predajca je na bricklinku aktývny každý deň tak si to hádam všimne!

Buďo:
Čerešničkou na torte je     "member does not allow to be contacted"    to nieje asi štandard u predajcu BL  :-\

MiKeL:
Napis kto, nech sa mu mozme vyhybat. C:-)

Navigácia

[0] Index správ

[#] Ďalšia strana

Go to full version