ZHRNUTIE
Sián sa vydaril. Dizajnérsky je určite najvernejší svojej originálnej predlohe spomedzi zatiaľ troch súrodencov tejto exkluzívnej série. Po technickej stránke model nesklamal - má všetko, čo mal i Chiron - nezávislé zavesenie a odpruženie všetkých kolies, funkčné riadenie z miesta vodiča, funkčný fake-V12-motor, 8-stupňová sekvenčná prevodovka, výsuvné krídlo, otvárateľné dvere a kapota motora. Radenie prevodových stupňov funguje o niečo hladšie ako na Bugatti. V prospech Siána a Chirona hovorí 8 stupňov v prevodovke (ako v reále), Porsche disponuje iba štyrmi stupňami (reálna GT3 RS má 7 stupňovú PDK).
Pros.:
- dizajn - podľa mňa najlepší, chlapci od TLG sa zlepšujú
- stavba - tí, čo ma poznajú, vedia, že mňa najviac baví to skladanie... a toto som si užil náramne (oveľa viac ako Liebherr)
- prevodovka - funguje o niečo lepšie ako tá v Bugatti
- a ja už neviem - asi všetko - balenie, návod, atď
Cons.:
- hrateľnosť - auto je nabité funkciami, ale hrať sa s tým nedá... neviem si predstaviť, ako decko v predklone tlačí toto monštrum po koberci a snaží sa nemotornými prstami dostať k volantu a ovládaniu prevodovky v interiéri... Ale tento problém sa pri tejto sérii opakuje tretíkrát, takže už asi každý pochopil, že toto nie je hračka pre deti... Nakoniec ani reálny Sián nie je....
- no tá nešťastná cena... nie je to pre každého...
Moje zhrnutie? No pre šialencov & nadšencov TECHNIC, ako som ja, "must have"... nebanujem, Lambo sa vydarilo... nemám čo vytknúť, nadávať mi zakázali.... Ale ani nemám dôvod... Hejteri podte do mňa, ale tento set sa vydaril.... Peace....