Myslim, že v tomto sa mýliš.
Ten set je promo, tj LEGO (či skôr ich zložka priameho predaja zákazníkom) zaň priamo nedostáva žiadne peniaze. Je to práve náklad, ktorý sa má splatiť predajom setov v potrebnom objeme.
Lenže pri relatívne nízkom limite (oproti napr vianočnej knihe či klzisku) a absencii zliav žiaden normálny kšeftár alebo rozumný fanúšik nepojde zbytočne nad tých 100 Eur čo bude tvoriť masu predajov.
Tj cena predaných setov na promo mínus cena za ktorú by ich predali obchodníkom (cca polovica), mínus VIP body (5%), mínus cena proma (pri nízkom objeme to bude aspoň 10 Eur so vším všudy), krát limitovaný počet promo setov = nieje žiadne terno.
skôr by som hľadal dôvody inde
- nedali predaj od 1. ale od 6. marca, aký medzinárodný sviatok je hneď po tom víkende ?
- kto je hlavným hrdinom setu ?
- v Ideas mala 10k hlasov nedávno detská verzia Amélie z detskej knihy (I am Amelia Earhart) z celej série tých kníh vybraná (asi) kvôli tomu koho to má motivovať
Keďže detské veci v Ideas nemajú šancu, tak niekto komu sa to tam asi páčilo našiel spôsob.
- ako sa TLG snaží v poslednej dobe smerovať...