LEGO > CAD

It's Blender time

(1/2) > >>

MiKeL:
Tak som konvertoval na konkurecnu vieru a z Povrayu presiel na Blender. Rychlejsie sa vyvijajuci najstroj, ktory navyse umoznuje plnohodnotne narabanie so scenou - kamery, svetla, animacie, co s povrayom nebolo mozne a boli potrebne dalsie casto nedokonale nastroje.

Prikladam kvazi prvu, zatial chabu ukazku. Este bude treba popracovat, napr. priesvitne diely :)

Pre zaujimavost (a porovnanie) - cas renderovania full hd 1920x1080 na MacBook Pro Retina (8GB RAM, 2.3GHz core i7, nvidia GT650M, OSX 10.8 ) to bolo nieco cez 20 minut, na hp notebooku (4GB ram, 2.53GHz core 2 duo, win 7 64bit) je akurat renderovanie tesne za polovicou v case 1h 18m, takze vysledny cas odhadujem na asi 2h 20m. (cize o 2h dlhsie :) )

EDIT: presny odhad :) finalny cas 2:20:24.96

KLF:
Si mal dat biele pozadie, takto to moc splyva. Ale inak kvalitka!

MiKeL:
jj, tiez ma to napadlo az ked som to sem dal :)

ved budem s tym pokracovat. toto bolo tak narychlo trochu. teraz chcem tie transparetne veci poriesit. Sice tam je priesvitny material, ale zjavne je zly :)

MiKeL:
Taka rychlofka

votrelec:
Paci sa mi to, len este treba upravit aby pneumatiky nevyzerali ako zo skla a este chyba transparency na prednom skle.

Navigácia

[0] Index správ

[#] Ďalšia strana

Go to full version